خرید فالوور اینستاگرام , لایک فوری , افزایش ویو , IGTV استوری

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

میخواهید اینفلوئنسر برند خود شوید؟(بخش دوم)

5. کپشن های رسانه اجتماعی خود را مدیریت کنید

نوشتن کپشن کامل با دانستن اینکه دقیقاً برای چه کسانی ، فالوورهای خود می نویسید شروع می شود. کپشن هایی بنویسید که برای ایجاد جامعه شما به راحتی با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کنند.

وقتی برای مخاطبان خود کپشن می نویسید ، این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا مخاطب من این موضوع را درک خواهد کرد؟
  • آیا مشتری ایده آل من این را می گوید
  • آیا شکلک ها برای استفاده در اینجا مناسب هستند؟
  • آیا لازم است زمینه بیشتری به این پست اضافه کنم؟
  • آیا خواندن این عنوان آسان است؟
  • آیا این کپشن صدای نام تجاری است؟

6. خودنمایی کنید ، محصولات یا خدمات خود را نفروشید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اینفلوئنسرها هنگام رشد تجارت خود مرتکب می شوند این است که فکر می کنند اگر تصویری شخصی را با کپشن فروش ارسال کنند ، آنگاه به فروش به سبک خود میرسند. اما این نحوه کارکرد آن نیست.

مردم به اینفلوئنسرها بیش از برند اعتماد دارند زیرا دوست ندارند چیزی به آنها فروخته شود. اینفلوئنسرها بر این هنر مسلط شده اند زیرا آنها به سادگی به اشتراک می گذارند و برند و محصولات مورد علاقه خود را نمی فروشند. اگر همین کار را بکنید کمک می کند.

درعوض از هنر قصه گویی برای نمایش خدمات و محصولات خود استفاده کنید. اگر بخواهیم انصافاً خوب باشد ، قصه گویی به این آسانی به نظر نمی رسد.

7. با فالوورهای خود درگیر شوید و یک انجمن ایجاد کنید

تعامل با فالوورها و جامعه به شما نشان می دهد که محتوای شما در رسانه های اجتماعی چقدر خوب و موثر است. بدون تعامل ، محتوای شما بی تاثیر میشود. خواه این 100 یا 10 هزار دنبال کننده باشد ، اینگیمنت برای شما معنای بیشتری نسبت به دنبال کنندگان دارد.

اگر فالوورهای بالقوه ببینند که میزان اینگیمنت شما کم است ، احتمال اینکه از شما پیروی کنند کمتر است ، در حالی که اگر اینگیمنت بالایی داشته باشید ، فالوور بیشتری جذب میکنید. اینگیمنت می تواند به  اشکال مختلفی از جمله:

  • لایک
  • اشتراک
  • ریتوییت
  • دایرکت

8-در بیزینس خود با سایر اینفلوئنسرها همکاری کنید

با ایجاد محتوا و کمک به رشد یکدیگر به سایر افراد تأثیرگذار در مکان خود دسترسی پیدا کرده و همکاری کنید. با استفاده از مخاطبان ترکیبی ، شانس دریافت دنبال کنندگان بیشتر برای یکدیگر را افزایش دهید. با انجام موارد زیر می توانید همکاری کنید:

  • همکاری ویدیویی
  • پشت صحنه
  • با همیدیگر محتواهای سرگرم کننده ایجاد کنید
  • unboxing
  • محصولات مورد علاقه خود را لیست کنید
  • جلسه پرسش و پاسخ

کسی را انتخاب کنید که از جایگاه شما تعریف کند ، کسی را فقط به دلیل تعداد پیروان خود انتخاب نکنید. از خود بپرسید ، آیا پیام این شخص با پیام من مطابقت دارد.

9. از بهترین هشتگ های موجود در پست خود استفاده کنید

هشتگ ها به کشف پست شما برای افرادی که از حساب رسانه های اجتماعی شما پیروی نمی کنند کمک می کند.

 

10. انگیزه ای برای جمع آوری سرنخ پیشنهاد دهید

پیروان با مشتری برابر نیستند. بنابراین مهم است که شما راهی برای جمع آوری Lead پیدا کنید. سرنخ چشم انداز بالقوه ای است که می توانید آن را به مشتری ارائه  کنید.

این کار را می توانید با افزودن یک صفحه فرود به پیوند بیوگرافی خود انجام دهید. این یک نوع صفحه فرود با هدف خاص است ، برای جمع آوری آدرس ایمیل . همچنین می توانید از یک پنجره بازشو در صفحه فرود خود استفاده کنید.

خلاصه

اینفلوئنسر بودن موافقان و مخالفان خود را دارد ، اما مزایای آن بیش از معایب است. یکی از روشهای کلیدی که در این مقاله ذکر نشده است ، سازگار بودن است . تنها راه صعود در صفوف به عنوان اینفلوئنسر، ارتقا  تجارت و رشد جامعه آنلاین خود ، حضور هر روزه در شبکه های اجتماعی است.

اینفلوئنسرها واقعاً برای افزایش فالوور یک روز تعطیل ندارند. این به این دلیل است که رقابت برای بهترین اینفلوئنسر بعدی همیشه ادامه دارد ، بنابراین شما باید در راس بازی خود باشید. این ممکن است به معنای سرمایه گذاری در ابزارها یا برنامه های بازاریابی برای کمک به شما در انتشار محتوا باشد ، در حالی که در ساخت کسب و کار خود کار می کنید.

۱۵ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فست اینستا

چگونه می توانیم یک اینفلوئنسر برای رشد آنلاین تجارت خود باشیم(بخش اول)


اینفلوئنسر بودن چیزی فراتر از ارسال سلفی توسط کاربر اینستاگرام در نظر گرفته می شود ، اکنون یکی از برترین تاکتیک های بازاریابی است که به برندها کمک میکند که افزایش فالوور میلیونی داشته باشند.

ما از مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان بازاریاب اطلاع داریم. اما منافع حاصل از اینفلوئنسر بودن ،همان اندازه خوب است. شما می توانید با کمک به تولید محتوا ، مدیریت پروژه ها و داشتن یک سفیر تجاری با برندهای مختلف همکاری کنید ، کارمزد یا قرارداد را بدست آورید.

اما هر چقدر خوب به نظر می رسد ، رقابت برای اینفلوئنسری که برجسته باشد حائز اهمیت است. حتی اگر می خواهید صرفاً برای کمک به رشد نام تجاری خود یک تأثیرگذار باشید ، کارهای زیادی در پیش دارید. امروز ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید برای رشد تجارت خود تأثیرگذار شوید.


اول از همه ، شما باید تعیین کنید که به عنوان یک اینفلوئنسر در کجا ایستاده اید. اگر هنوز حساب های شبکه های اجتماعی خود را باز نکرده اید ، باید از این بخش صرف نظر کنید. اگر دارید ادامه مطلب را بخوانید.

اینفلوئنسرها به هر شکل و اندازه ای هستند و شما دیگر نیازی به فالوور میلیونی ندارید که یک اینفلوئنسر محسوب شوید. Venngage به شما کمک میکند که برندهای اینفلونسر را چگونه طبقه بندی کنید.

این به آنها کمک می کند قبل از مراجعه به شما ، چه پروژه یا بودجه ای را باید در نظر بگیرند. علاوه بر این به شما امکان می دهد جایگاه خود را در زنجیره  اینفلوئنسرها درک کنید. همانطور که می دانید هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، می توانید تأثیر بیشتری بر روی آنها داشته باشید.

1. اهداف اینفلوئنسر شما چیست

قبل از شروع ارسال یا ایجاد محتوا ، باید تصمیم بگیرید که دقیقاً می خواهید با اینفلوئنسر بودن برای کسب و کار خود به چه نتیجه ای برسید. از خود سوال کنید ، هدف نهایی ، جدا از صدها دنبال کننده یا صرفاً گفتن فروش ، چیست؟

به اهداف بازاریابی اینفلوئنسری خود فکر کنید. شما تاثیر گذارید و تاثیر گذاری شما منجر به فروش میشود.

براساس مدل کسب و کار خود (خدمات یا محصول) ، ممکن است بخواهید اهداف همسو با موارد زیر ایجاد کنید:

  • برای دستیابی به مقدار x مشتری در ماه برای رسیدن به اهداف مالی خود
  • برای فروش x مقدار محصول در هر ماه
  • خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود تصور کنید که افراد برای مشاوره به شما رجوع میکنند .
  • برای همکاری با دیگر تأثیرگذاران
  • استفاده از تخفیف یا انگیزه را برای کمک به رشد فروش .
  • محصولات جدید و آگاهی از برند را ارتقا دهید
  • برای جابجایی بیشتر به فروشگاه مجازی یا صفحه فرود خود

2. صنعت خود را تعریف و تحقیق کنید

بعد از اینکه اهداف خود را تعریف کردید ، وقت آن است که صنعت یا جایگاه خود را تعریف و تحقیق کنید. بر اساس جایگاه شما ، از شما انتظار می رود که برای جذب فالوور و مخاطبان ایده آل خود ، محتوای خاصی را آپلود کنید.

شما می توانید جایگاه خود را بر اساس بیزینس خود انتخاب کنید ، اما باید کمی عمیق تر شوید. به عنوان مثال ، اگر صاحب رستوران هستید که غذای ایتالیایی را برای افراد نیویورک فراهم می کند ، طعم غذای شما غذای ایتالیایی است. درباره برندهای مختلف غذایی تحقیق کنید و بر روی هشتگ ها ، محتوای بایو و برند هایی تمرکز کنید که در این جایگاه درخشان هستند.

پس از شناختن جایگاه خود ، می توانید بر روی افراد مناسب با شکل صحیح محتوای خود تأثیر بگذارید.

3. حساب رسانه اجتماعی خود را انتخاب و کامل کنید

اکنون زمان انتخاب و تکمیل پروفایل شما فرا رسیده است. هیچ چیز به اندازه پروفایل های ناقص ، پیروان را از تأثیرگذار دور نمی کند. این نه تنها باعث ایجاد اعتماد بلکه اعتبار نیز می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر پروفایل شبکه اجتماعی که قصد دارید در آن بیشتر فعال شوید دارای موارد زیر است:

  • یک بیوگرافی خلاق و هیجان انگیز
  • یک عکس پروفایل خیره کننده
  • نام کاربری که در تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی شما استفاده می شود.
  • پیوندی به وب سایت ، وبلاگ ، لیست ایمیل ، کتاب الکترونیکی یا فیلم های Youtube خود اضافه کنید.

4. از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید

اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بصری هستند. این بدان معناست که یک عکس هزار لایک دارد و شما می توانید یک پروفایل را بر اساس تصاویر آن قضاوت کنید.

در دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ ، ضروری است که شما فقط بهترین تصاویر ، فیلم های خود را به نمایش بگذارید. آمار نشان می دهد که 90٪ اطلاعات ارسال شده به مغز بصری است و افراد اولین برداشت خود را فقط در 50 میلی ثانیه تشکیل می دهند.

خواه با تلفن یا دوربین حرفه ای خود عکس می گیرید ، این موارد را بخاطر بسپارید:

  • همیشه نور روشن (بیرون یا داخل) داشته باشید تا بینندگان هر آنچه را به تصویر می کشید به وضوح ببینند
  • اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما در کانون توجه هستند. تصاویر تار همان تأثیر تصاویر واضح را ندارند.
  • دارای یک موضوع ثابت یا کنونی باشید. این اساساً هنگام استفاده از اینستاگرام مهم است.

ادامه http://fastinsta.ir/1399/11/15/%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

 

۱۵ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فست اینستا