بزرگترین جذابیت اینستاگرام، امکان لایک نمودن پست سایر کاربران می باشد و به همین واسطه، خرید لایک اینستاگرام نیز، جزو محصولات پر فروش سایت های معتبر همچون فالوکمپ است.

خرید لایک اینستاگرام

100 درصد افراد فعال ایرانی و غیر ایرانی که در اینستا حضور دارند، به دنبال دیده شدن پست های خود هستند. هر کدام به نوعی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

یک سری پروفایل پرایوت Private یا شخصی دارند و دنبال کنندگانشان شبکه ای متشکل از دوستان نزدیک و خانواه هایشان است، یک سری پروفایل عمومی دارند و علاوه بر دوستان نزدیک و خانواده، سایر کاربران نیز فالوور آنها هستند و به اشکال مختلف در اینستاگرام فعال می باشند و یک سری پروفایل تجاری یا Business که از اینستاگرام بعنوان یک ابزار برای بازاریابی خدمات و محصولات خود و در نتیجه کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند.

آن چه مسلم است، همه انواع پروفایل مذکور، به دنبال افزیش بازدید پست های خود هستند. یکی از معیارهایی که می توان میزان دیده شدن یک پست را ارزیابی نمود، تعداد لایک آن پست است.

از طرفی، کاربران اینستاگرام عموما قبل از لایک کردن یک پست، تعداد پسندهای آن را بررسی کرده و اغلب پست هایی را می پسندند که تعداد لایک آنها بالا است.

چرا بازار خرید لایک اینستاگرام داغ است

با توجه به توضیحاتی که داده شد، به این نتیجه می رسیم که هر چه تعداد لایک یک پست یا ویدیو در اینستاگرام بیشتر باشد، به افزایش بازدید خدمات و محصولات کمک بسزایی کرده و به تبع آن موجب فروش بیشتر خواهد شد.

ادمین پیج های اینستاگرامی به خوبی به این موضوع اشراف دارند. به همین دلیل است که انواع روش افزایش لایک را برای پست هایی که در پیج های تحت مدیریت خود منتشر می کنند، آزموده و با روشهای گوناگون بخوبی آشنا هستند.

یکی از سریع ترین روش های افزایش پسند یک پست، روش خرید لایک اینستاگرام می باشد. در این روش خریدار پس از ثبت لینک پست یا ویدیو که قصد افزایش لایک آن را دارد، در کمتر از چند دقیقه قادر است تا با انتخاب پکیج های مناسب و متناسب با تعداد فالوور های پیج خود، هزاران لایک را به صورت فوری خریداری و به پست خود بیفزاید.

این روش به عقیده برخی فعالان روشی غیر حرفه ای است. ولی به جرات می توان گفت 90 درصد افرادی که دم از غیر حرفه ای بودن این روش می زنند، خود از مشتریان سایت های خرید و فروش لایک اینستاگرام هستند.

ملیت در خرید لایک اینستاگرام

یکی از نکاتی که در خرید لایک اینستاگرام می بایست مورد توجه قرار داد، ملیت کاربرانی است که پست مورد نظر را لایک می کنند. اگر پست مد نظر ایرانی است، قاعدتا باید اقدام به تهیه لایک ایرانی و در غیر اینصورت خارجی نمود.

یکی از معتبرترین و ارزان ترین سایت های مرجع خرید محصولات اینستاگرامی که می توان با خیالی آسوده سفارش در آن ثبت نمود، فالوکمپ است. این سایت علاوه بر ارائه لایک ارزان، سرعت و کیفیت را چاشنی محصولات خود کرده و به صورت فوری و سریع تعداد لایکهای ایرانی پست های پیج مشتریان خود را افزایش می دهد.

Source: خرید لایک اینستاگرام