زمانی که شما برای پیج خود فالوور خریداری می کنید، این فالوور ها در پیج شما فعال نیستند و وظیفه آن ها فقط بالا بردن عدد فالوور شماست.
اکنون اگر شما به عنوان مثال ۱۰۰ تا فالوور طبیعی داشته باشید و ۲۰۰۰ تا هم خریداری کرده باشید، آن ۲۰۰۰ نفر خریداری شده در پیج تان فعال نیستند و از بین ۱۰۰ نفر دیگر هم تعدادی از آن ها در پیج تان فعالیت نمی کنند.
در نتیجه تعداد لایک پست های شما به طور میانگین حدود ۹۰ تا یا کمتر خواهد بود. این مسئله باعث می شود جذابیت بصری و اعتبار پیج شما در نظر مخاطبان و اینستاگرام کم شود و به این نتیجه برسند که پیج شما ارزش تعامل کردن را نداشته است.
به همین دلیل شما هر زمان که فالوور خریداری می کنید، باید حدود یک سوم تعداد فالوور هایتان، لایک بخرید تا همه چیز طبیعی به نظر بیاید. علاوه بر لایک، بهتر است به خرید کامنت، بازدید کننده ویدیو و بازدید استوری هم اهمیت دهید.
مواردی که ذکر کردیم، عواملی هستند که نرخ اینگیجمنت صفحه شما را تعیین می کنند و هرچه عدد اینگیجمنت شما بالا تر باشد به اینستاگرام سیگنال مثبت داده می شود تا پیج شما را در اکسپلور نشان دهد.
مطلبی که قبل از مطالعه تیتر بعدی به شما کمک زیادی می کند:
- چگونه می توانیم یک اینفلوئنسر برای رشد آنلاین تجارت خود باشیم(بخش اول)
- میخواهید اینفلوئنسر برند خود شوید؟(بخش دوم)
درآمد فالوور اینستاگرام
اگر شما بلاگر یا اینفلوئنسر باشید و به هر طریقی مشغول به انجام تبلیغات در اینستاگرام باشید، تعداد فالوور ها تاثیر مستقیمی بر درآمد شما دارد چرا که مبلغ پست ها و استوری های تبلیغاتی، با توجه به تعداد فالوور هایتان تعیین می شود.
البته تعرفه مشخصی برای درآمد از تبلیغات وجود ندارد، اما به طور کلی هرچه تعداد فالوور ها و نرخ اینگیجمنت شما بالا تر باشد، دست تان برای قیمت دادن باز تر است.